• ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در سی‌سخت

پژمان نیک اقبالی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا وبه منظور کمک به تامین مسکن خانوارهای بدون مسکن این شهر، وزارت راه و شهرسازی از متقاضیان دارای شرایط برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن دعوت می کند.

وی افزود: متقاضیان حداکثر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹/۱۲/۹۹ به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند.

نیک اقبالی تصریح کرد: متقاضیان این شهر می‌توانند از زمان بازگشایی سامانه (ساعت ۱۴ عصر روز شنبه مورخ ۲۳/۱۲/۱۳۹۹) تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۹/۱۲/۱۳۹۹ با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس https://tem.mrud.ir/ نسبت به ثبت‌نام بر اساس شرایط مشخص شده اقدام کنند.

وی بیان کرد:با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد.

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.

براساس این گزارش ،زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است .این زلزله تلفات جانی نداشته اما ۶۳نفر مجروح برجای گذاشته است.

این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

۱۲ فروردین سال ۹۷ نیز زمین لرزه ۵.۶ ریشتری در شهرهای سی سخت و یاسوج خساراتی به بار آورد.

شهرستان ۴۲ هزار نفری دنا در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

→ خواندن مطلب قبلی

دندان طمع سازندگان برای افزایش بهای مسکن/ ساخت مسکن ملی چقدر تمام می شود؟

خواندن مطلب بعدی ←

احداث ١٣٠پروژه برای ساماندهی حاشیه نشینی در مشهد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *