• ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون رئیس جمهور: هیچ یتیم روستایی در پایان دولت دوازدهم بدون خانه نمی‌ماند

محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور  اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش مسکن روستایی کار‌های خوبی انجام داده است.

او با بیان اینکه ما احساس کردیم در پایان دوره خدمتگزاری این دولت لازم است فرصت ویژه‌ای را برای کمک به مسکن ایتام روستایی انجام دهیم، گفت: با محوریت معاونت توسعه روستایی آمار مجموعه‌های بهزیستی و کمیته امداد اخذ و مشخص شد حدود ۳۲ هزار خانوار روستایی دارای فرزند یتیم در کل کشور وجود دارند و خانه‌های بسیاری از این افراد نیازمند بازسازی و نوسازی است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور ادامه داد: برای ساخت مسکن روستاییان دارای فرزند یتیم با نهاد‌های دیگر وارد مذاکره شدیم و منابع دولتی در اولویت قرار گرفت.

او با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم این هفته تفاهم نامه ساخت مسکن روستاییان دارای فرزند یتیم را با نهاد‌های حاکمیتی منعقد کنیم، تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه در این زمینه دولت را یاری می‌کند و در تلاش هستیم قبل از سال این حرکت را آغاز کنیم.

امید ادامه داد: بنیاد مسکن سازنده این پروژه‌ها خواهد بود و در پایان این دولت اعلام خواهیم کرد که هیچ یتیم روستایی بدون خانه در کشور وجود ندارد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام نیز منابعی را با همراهی بنیاد مسکن پای کار خواهد آورد، اما بخش قابل توجه آن توسط دولت به صورت بلاعوض تأمین می‌شود.

→ خواندن مطلب قبلی

️پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی مسکن به دهک های ۱ تا ۳

خواندن مطلب بعدی ←

پرداخت وام ودیعه مسکن تا پایان اسفند ماه ادامه دارد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *