• ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

واگذاری ۱۶۰ واحد مسکونی به مددجویان استان گیلان   

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویی در استان گیلان به بهره‌برداری رسید.
رئیس کمیته امداد در این مراسم با بیان اینکه مسکن یکی از ابعاد توانمندسازی و پرهزینه‌ترین خدمت مددجویان است، گفت: امروز ۱۶۰ واحد مسکونی در مساحت ۸۲۵۵ متر مربع با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در استان گیلان تکمیل و به خانواده‌های تحت حمایت واگذار شد.
وی با تقدیر از سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی برای حمایت از مددجویان، ادامه داد: با تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، کمیته امداد ماموریت یافت ۲۳ هزار واحد مسکونی برای محرومان احداث کند که برای ساخت این تعداد منزل، سازمان برنامه و بودجه بیش از هزار میلیارد تومان بودجه‌ اختصاص داد که از این مقدار، ۷۰۰ میلیارد تومان مربوط به بودجه عمرانی برای منازل مددجویان روستایی است.
محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات کمیته امداد برای ساخت مسکن محرومان، گفت: خوشحالی مضاعف ما بابت این موضوع است که این منازل به افراد شریف و بزرگواری واگذار می‌شود که بارها خدمت‌رسانی و نوکری به این افراد مورد سفارش بنیانگذار این نظام و تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بوده است.
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: کمیته امداد از زمانی که ماموریت ساخت مسکن محرومان را دریافت کرد، به طور مستمر در راستای اهداف نظام اقدام کرده است. اگر این افراد نیازمند را رها کنیم و به رفع نیازهای آنان توجهی نداشته باشیم، هویتی نداریم لذا از این بابت باید قدردان کمیته امداد باشیم.
نوبخت، با بیان اینکه خدمت‌رسانی به محرومان در نظام مقدس ما جایگاه و ارزش والایی دارد، اضافه کرد: آن چیزی که می‌توانم به آن افتخار کنم و در کارنامه ما ماندگار باشد، احداث مسکن برای محرومان است.
همچنین در مراسمی با حضور رئیس کمیته امداد، پروژه لوله‌کشی گاز  ۷۰۰ واحد مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد به بهره‌برداری رسید.

→ خواندن مطلب قبلی

صندوق ملی برای تولید انبوه مسکن تشکیل خواهد شد

خواندن مطلب بعدی ←

🔺قیمت مسکن کاهشی بود اما نگذاشتند!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *