• ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس بنیاد شهید خبر داد: حل مشکل مسکن افراد تحت پوشش بنیاد شهید

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و از هفته گذشته، نرخ وام در مناطق روستایی ۲۰۰ میلیون تومان، شهرهای کوچک ۲۵۰ میلیون تومان و مراکز استان ۳۰۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد با بازپرداخت ۲۰ ساله تعیین شده تا با این هزینه مشکل مسکن افراد تحت پوشش بنیاد شهید برطرف شود.

به گزارش ایسنا، سعید اوحدی بعد از ظهر سه شنبه ۱۱ خرداد ماه در دیدار با آیت الله سید مرتضی محمودی، امام جمعه شهرستان ورامین با بیان اینکه بنیاد شهید به منظور بزرگداشت ایام الله خرداد، ۳۹ عنوان برنامه با ۳ هزار اجرا در سراسر کشور برگزار خواهد کرد اظهار کرد: قیام خونین ۱۵ خرداد مردم دشت ورامین از برکاتی بود که نصیب انقلاب اسلامی شده است.

اوحدی با اشاره به اینکه امام جز آن دسته انسان‌هایی بود که از زمان خود جلوتر بوده است گفت: امام در آن زمان فرمودند منفورترین انسان روی زمین رئیس جمهور آمریکا است و می‌بینیم امروز هم همچنان این موضوع صادق و می‌باشد و بینش و بصیرت امام قابل توجه است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد: اگر مردم این خطه در بیعت با امام حرکت نمی‌کردند و بصیرت نداشتند آن حماسه به وقوع نمی‌پیوست که امروز آثار آن را ببینیم و به موازات آن جنگ نیز همین طور بود و برا ی عده‌ای که بصیرت نداشتند بمباران و آوارگی بود اما امام معتقد بودند که جنگ نعمت است و امروز عزت عظمت آن را مشاهده می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا موشک‌های نقطه زن با برد ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر داریم که بخشی بخشی از این تکنولوژی در فلسطین تولید شد و در ۱۱ روز ۴ هزار موشک به سمت اسرائیل شلیک شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص نرخ تورم گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه مصوبه مجلس، وام مسکن افراد تحت پوشش بنیاد شهید می باید بر اساس تورم افزایش پیدا کند که با توجه به اعلام سازمان برنامه و بودجه و اعلام نرخ تورم، این افزایش سنواتی بر اساس تورم نمی‌توانست جوابگوی نیاز افراد فاقد مسکن باشد و پیش از این وام مسکن در شهرهای کوچک ۱۰۰ میلیون و در روستاها ۶۰ میلیون تومان بود که بر اساس نرخ تورم این مبلغ به ۱۴۰ میلیون در شهر و ۸۵ میلیون در روستا افزایش می‌یافت.

→ خواندن مطلب قبلی

ثبت نام در سامانه املاک و اسکان تمدید می شود

خواندن مطلب بعدی ←

️ ایران در تولید سیمان خودکفا شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *